ul. Willowa 2A, Świdnica pn-pt, godz. 9:00-19:00 Rejestracja telefoniczna: +48 601-55-25-77 (Pn-Pt, 9:00-14:00)
Akademia Zdrowego Uśmiechu

Rodo

KLAUZULA INFORMACYJNA OGÓLNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) – RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Akademia Zdrowego Uśmiechu Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Willowa 2A, 58-100 Świdnica.
    • zawarcia i realizacji umowy na świadczenie usług medycznych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • realizacji profilaktyki zdrowotnej - podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit e) oraz art. 9 ust. 2 lit h) RODO w zw. z ustawą o działalności leczniczej oraz ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
    • udzielania świadczeń zdrowotnych (diagnostycznych i leczniczych), w tym prowadzenie dokumentacji medycznej. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c), art. 6 ust. 1 lit e) oraz art. 9 ust. 2 lit h) RODO w zw. z ustawą o działalności leczniczej oraz ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
    • wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora polegających m.in. na badaniu satysfakcji z korzystania z usług, czy ewentualnego dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f. RODO;
    • innych niż związane z procesem leczenia, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, w celach określonych w treści zgody, w tym w celach marketingowych;
  2. Dane kontaktowe Administratora: tel. 601 552 577, adres e-mail: recepcja@azustomatologia.pl
  3. Powołano Inspektora Ochrony Danych - Rafał Guzik, kontakt: abi@vp.pl
  4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celach:
  5. Administrator może przekazać Państwa dane zgodnie z prawem swoim podwykonawcom, tj. pracowniom protetycznym, firmom windykacyjnym, operatorom pocztowym, firmom kurierskim, partnerom świadczącym usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych);
  6. Podanie danych osobowych jak imię i nazwisko oraz nr PESEL jest wymogiem ustawowym lub warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług. Niepodanie tych danych poskutkuje brakiem możliwości wykonania usługi medycznej, prawidłowego prowadzenia dokumentacji medycznej i udzielenia świadczeń zdrowotnych. Podanie danych w postaci numeru telefonu i/lub adresu e-mail nie jest obowiązkowe.
  7. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, lub do dania przedawnienia roszczeń z tytułu umowy o świadczenie usług lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z wyjątkiem:
    • dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
    • zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
    • skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres;
      • 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza;
      • 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie - w przypadku, gdy świadczenie nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba że pacjent odebrał skierowanie;
  8. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Przysługują Państwu prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, wycofania zgody, gdy dane są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na profilowaniu.
  10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

KLAUZULA INFORMACJYJNA DOTYCZĄCA UMÓW NA WYKONANIE USŁUG

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) – RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Akademia Zdrowego Uśmiechu Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Willowa 2A, 58-100 Świdnica.
  2. Dane kontaktowe Administratora: tel. 601 552 577, adres e-mail: recepcja@azustomatologia.pl
  3. Powołano Inspektora Ochrony Danych - Rafał Guzik, kontakt: abi@vp.pl
  4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celu:
    • realizacji zawarcia umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO.
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania celów określonych w pkt 4.
  6. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów.
  7. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po tym czasie przez okres 5 lat, jako obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z umowami, ustalanym zgodnie z odrębnymi przepisami prawa w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
  8. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Przysługują Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na profilowaniu.
  10. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

KLAUZULA INFORMACJYJNA DOTYCZĄCA MONITORINGU WIZYJNEGO

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) – RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Akademia Zdrowego Uśmiechu Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Willowa 2A, 58-100 Świdnica;
  2. Dane kontaktowe Administratora: tel. 601 552 577, adres e-mail: recepcja@azustomatologia.pl
  3. Powołano Inspektora Ochrony Danych - Rafał Guzik, kontakt: abi@vp.pl
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  5. Państwa dane mogą zostać przekazane wyłącznie organom i podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa lub podmiotom realizującym zadania w imieniu Administratora;
  6. Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres 7 dni, po tym czasie zostaną automatycznie usunięte (nadpisane);
  7. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  8. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania;
  9. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
  10. Monitoringiem wizyjnym objęte są obszary:
    • teren znajdujący się przed wejściami do budynku;
    • place parkingowe należące do AZU w Świdnicy;
    • wejścia do budynku;
    • korytarze i poczekalnia;
    • gabinety zabiegowe (wyłącznie po zakończeniu pracy placówki).

   
Nasz zespół
 
Nasze usługi

Zobacz wszystkie usługi